HALIMAH JONGANG

Well, post ni sekadar ingin mempopularkan teman tidurku yang terbaru! Tuannya comel, blushing pink gitu… Punya mata yang agak sepet dan bulu2 yang agak nipis dan x menggelikan sangat. Inilah dia… saya persembahkan….. HALIMAH JONGANG!!!

Mesti korang tertanya2 kan kenapa hodoh benar nama yang diberi ni??? FYI, nama ni bukan la ditentukan oleh saya semata-mata tetapi memandangkan ia adalah pemberian Abang Shahril Ikhwan (Abg Wan) kepada saya, dan dia nak menamakannya Halimah Jongang maka saya terpaksa lah bersetuju walaupun sebenarnya ingin sekali saya menamakan teddy baru ini BABY GAGA. Haha. But then, saya terfikir why not kita lari daripada benda yang biasa kita buat kepada something yang catchy cam nama Halimah Jongang ni??? Seronok bukan?? So, mata pun dah mengantuk…it’s time to spend the nite with Halimah Jongang. Byeee…. Wink3

2 thoughts on “HALIMAH JONGANG

Would love to hear from you!

